Er zijn enkele meldingen gedaan van medewerkers die na het update van hun Samsung A35, mogelijk specifiek de A356B, geen kluizen meer kunnen openen.
Het lijkt te gaan om software update A356BXXU6CYI8 https://doc.samsungmobile.com/sm-a356b/mob/doc.html


Wij werken hard aan een verdere analyse (en oplossing). Houd deze pagina in de gaten voor meer informatie.


tot nu toe beschikbare informatie:

- Geen problemen met inloggen

- Geen problemen met sleutels ophalen

- App zoekt naar kluizen

- Kluizen worden wakker (knipperen rood)

- De telefoon 'ziet' de kluis niet

- Medewerkers hadden geen problemen met deze telefoons tot aan de update

- Geen meldingen van andere type/merken telefoons met eenzelfde probleem


21-10-2025 13:00: onderzoek gedaan bij de organisatie die de melding heeft gedaan. Daar hebben wij het niet kunnen reproduceren met eenzelfde telefoon met dezelfde software versie. Het probleem blijft onder onze aandacht, maar hebben nu geen reden om aan te nemen dat het een generiek probleem is voor dit type telefoon.


23-10-2025 09:00: De ervaren problemen ook op kantoor niet kunnen reproduceren.

We gaan er op dit moment vanuit dat de update geen structurele problemen veroorzaakt.