Toegang / beheer en account

Alle publieke uitleg en snelkoppelingen naar hulp document

Wachtwoord vergeten (link)
U kunt zelf een nieuw wachtwoord instellen. Volg deze link om een nieuw wachtwoord in te stellen.  (werkt de link niet? ga naar: https://portal.mobileke...
Do, 28 Feb, 2019 at 10:28 PM
pincode vergeten / niet ontvangen (link)
U kunt uw eigen (persoonlijke) pincode inzien door in te loggen op onze portal via deze link.  (of ga naar https://portal.mobilekeys.nl en klik op [aanmel...
Do, 28 Feb, 2019 at 10:30 PM
Ik ben mijn (smart)telefoon of tablet verloren?
Uw persoonlijke pincode beschermd voor de eerste momenten. Toch dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met uw eigen support desk EN u kunt het best...
Vr, 1 Mrt, 2019 at 12:32 AM
Mail ontvangen, account activeren hoe moet dat?
Het openen van een locatie gaat via je mobiele telefoon. Elke telefoon krijgt zijn eigen sleutelbos toegestuurd. Welke sleutels je ontvangt hangt af hoe je ...
Vr, 1 Mrt, 2019 at 12:34 AM
Kan ik met mijn account vaker inloggen op verschillende apparaten?
Ja, u kunt vaker inloggen onder verschillende apparaten. 
Vr, 1 Mrt, 2019 at 12:35 AM
Mag ik de app ook installeren op een ander apparaat?
Dit hangt voornamelijk af van uw organisatie. Als deze dit toestaat (en het dus ondersteunen) kunt u met hetzelfde account inloggen onder meerdere apparaten...
Vr, 1 Mrt, 2019 at 12:35 AM