Veelgestelde Vragen (FAQ)
Ja, u kunt vaker inloggen op verschillende apparaten.
Do, 8 Feb, 2024 om 11:00 AM
Dit hangt voornamelijk af van uw organisatie. Als deze dit toestaat (en het dus ondersteunen) kunt u met hetzelfde account inloggen onder meerdere apparaten...
Vr, 2 Jul, 2021 om 2:30 PM
Mobile Keys levert geen directe support aan eindgebruikers. De eerste lijn support wordt gedaan door uw eigen organisatie of uw implementatie partner. ...
Wo, 4 Sep, 2024 om 12:50 PM
Uw persoonlijke beveling beschermt voor de eerste momenten. Toch dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met uw eigen support desk EN u kunt het bes...
Di, 7 Mei, 2024 om 12:37 PM
Ja, toegang van locaties is niet afhankelijk van een permanente internet verbinding. In het informatiescherm van de Mobile Keys app is altijd terug te ...
Do, 30 Mei, 2024 om 9:31 AM
Indien u één van de twee volgende meldingen ziet, staan de Bluetooth instellingen niet correct en is de app niet bruikbaar. Volg de handleiding o...
Do, 30 Mei, 2024 om 9:50 AM