Veelgestelde Vragen (FAQ)
Ja, u kunt vaker inloggen op verschillende apparaten.
Do, 8 Feb, 2024 om 11:00 AM
Dit hangt voornamelijk af van uw organisatie. Als deze dit toestaat (en het dus ondersteunen) kunt u met hetzelfde account inloggen onder meerdere apparaten...
Vr, 2 Jul, 2021 om 2:30 PM
Mobile Keys levert geen directe support aan eindgebruikers. De eerste lijn support wordt gedaan door uw eigen organisatie of uw implementatie partner.
Vr, 2 Jul, 2021 om 2:31 PM
Uw persoonlijke pincode beschermd voor de eerste momenten. Toch dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met uw eigen support desk EN u kunt het best...
Vr, 2 Jul, 2021 om 2:28 PM
Ja, toegang van locaties is niet afhankelijk van een permanente internet verbinding. In het informatiescherm van de Mobile Keys app is altijd terug te ...
Wo, 10 Apr, 2024 om 11:53 AM
Indien u één van de twee volgende meldingen ziet, staan de Bluetooth instellingen niet correct. Volg de handleiding om de instellingen juist te zetten...
Wo, 10 Apr, 2024 om 9:21 AM