Veelgestelde Vragen (FAQ)

Kan ik met mijn account vaker inloggen op verschillende apparaten?
Ja, u kunt vaker inloggen op verschillende apparaten. 
Do, 8 Feb, 2024 om 11:00 AM
Mag ik de app ook installeren op een ander apparaat?
Dit hangt voornamelijk af van uw organisatie. Als deze dit toestaat (en het dus ondersteunen) kunt u met hetzelfde account inloggen onder meerdere apparaten...
Vr, 2 Jul, 2021 om 2:30 PM
Kan ik bellen voor ondersteuning
Mobile Keys levert geen directe support aan eindgebruikers. De eerste lijn support wordt gedaan door uw eigen organisatie of uw implementatie partner. 
Vr, 2 Jul, 2021 om 2:31 PM
Ik ben mijn (smart)telefoon of tablet verloren?
Uw persoonlijke beveling beschermt voor de eerste momenten. Toch dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met uw eigen support desk EN u kunt het bes...
Di, 7 Mei, 2024 om 12:37 PM
Werkt de app ook als er even geen internet is?
Ja, toegang van locaties is niet afhankelijk van een permanente internet verbinding.  In het informatiescherm van de Mobile Keys app is altijd terug te ...
Do, 30 Mei, 2024 om 9:31 AM
Bluetooth instellingen
Indien u één van de twee volgende meldingen ziet, staan de Bluetooth instellingen niet correct en is de app niet bruikbaar. Volg de handleiding o...
Do, 30 Mei, 2024 om 9:50 AM